Share | 
 

 #JusticeForVoldemort

View previous topic View next topic Go down 
May Day
slytherin vii. sınıf slytherin vii. sınıf
avatar
Gerçek İsim : volk

PostSubject: #JusticeForVoldemort   Wed Feb 11, 2015 3:34 pm

May Day üzerinde Voldemort'un kafasının resmi ve #TeamVoldemort yazan self-made tişörtünü giymişti. Üniformasını giymiyordu çünkü her şeyden nefret ederdi yani Slytherin'den de nefret ediyordu. Aslında Salazar yaşıyor olsa onunla çok iyi arkadaş olabileceğini, hatta belki de sevdiği tek insan olabileceğini düşünüyordu ancak yeni nesil Slytherinler onun için o kadar iğrençti ki binasından soğumuştu. Buna rağmen her yıl Christmas, Paskalya ve diğer özel günlerde Salazar'ın mezarına gidip solmuş çiçekler demeti bırakıyordu ve mezar taşına yaslanarak bira içiyordu. Slytherin binasındaki insanları sevmiyor olabilirdi ama diğer binalarda bazı iyi insanlar- ya da insan vardı. Mesela Camilla D'Antonio'nun bile zamanında kanki olduğu Nolan Hawkins'le konuşurdu. Evet, sadece konuşurdu. İnsanlarla iletişimde geldiği en ileri nokta buydu zaten. Sarılmaktan ve diğer her türlü temastan nefret ederdi. Konuşmak okay idi. İngilizce biliyosunuzdur inş? Onun üniformasız haline ve tişörtüne aa diyerek bakan küçük sınıf öğrencilerine, içindeki kurtu ortaya çıkaran korkunç bir ifadeyle karşılık verdi; onlara hrrladı ve onlar da korkup kaçtılar. Bundan zevk alıyordu ama surat ifadesinde bir hareket bile yoktu. Deadpanliğine devam ediyordu. Büyük Salon'da hafılpaf masasına, Nolan'a doğru yöneldi. Nolan'ın yanında birkaç hafılpaf eziği vardı. Onları hrrrlayarak kaçırdı. Biri ona sadece bakakaldı. May tekrar hrrladı. Herhalde bu çocuğun babası halan kurtadamdı da hrrlamalardan korkmuyordu. Bunun üzerine kolunu açtı ve çakma ölüm yiyen dövmesini ifşa etti. Asasını çıkarıp dövmenin birkaç milim üstüne tuttu. "Bak çağırırım bak-" Çocuk korkup kaçınca May Day biraz "JUSTICE FOR VOLDEMORT!!" diye bağırdı sonra Nolan'ın yanına oturdu. "Bunlarla nasıl arkadaş oluyosun anlamıyorum ıy sarı sarı. Bu okuldaki herkes o kadar geri zekalı ki bence okulu bırakalım ve kendi büyücülük okulumuzu kuralım. Sonra ben Salazarlık yapıp olması gerektiği gibi sadece safkan yanlısı ve kötü kalpli büyücüleri okula almaya başlarım ve toplanıp seni sürgün ederiz." "Meydeycim bu tavrın beni derinden yaralasa da herkesin fikirlerine saygım var, renkler ve zevkler ve Madonna tartışılmaz bu yüzden buna sadece gülümseyip başımı sallayacağım." Gülümsedi ve başını salladı. "Okul fikrini sevdim. Belki Madonna bizi finanse edebilir. Sorıyım mı?" "OhA SORSANA. İsterse müzik dersini ona verebiliriz karşılığında. Öğrencilere istediğini yapma izni de veririz. İsterse hepsini biçim değiştirmeyle kendisine dönüştürsün ya da Imperiolayıp albümünü satın aldırtsın. oHA DUR ONA DE Kİ OKULUMUZ YENİ ALBÜMÜNÜN ANA SPONSORU OLACAK. ALBÜMLERİ OKULUMUZDAKİ MERDİVEN ALTI MEKANLARDA UNDERAGE ÖĞRENCİLERİMİZİ ZORLA ÇALIŞTIRARAK ÜRETECEĞİZ VE ALBÜMÜNÜ SIZDIRANLARI YA DA SIZDIRMAYA KALKIŞANLARI YAKALAMAK VE KADAVRA LANETİYLE ÖLDÜRMEK İÇİN ÖZEL BİR TAKIMIMIZ DA OLACAK." "Tamam söylüyom." "Okulumuzun ismi de Tom Marvolo Riddle aka Lord Voldemort The Darkest and Greatest Dark Lord Since Merlin Yüksek Cadılık ve Büyücülük Okulu Fuck Hogwarts olacak. Sloganımız da 'Uyuyan Bir Ejderhayı Gıdıkla YOLO' olsun.*
Back to top Go down
 

#JusticeForVoldemort

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Büyük Salon-